DESCARCA TOOLBAR-UL NOSTRU

Da click!

vineri, 31 iulie 2009

Noutati!

Dupa cum stiti am pus un poll acum 2 zile in dreapta in care putea-ti sa votati ce culoare vreti sa aiba noul banner si background.Si........a castigat culoarea roz cum puteti vedea in imaginea din dreapta.Azi am fost putin ocupata ca altfel as fi schimbat bannerul si backgroundul de dimineata.In cateva ore o sa le vedeti pe cele noi care desigur, vor avea culoare roz.
Deasemenea am stiri grozave: maine voi organiza un concurs la care veti putea participa numai daca va inscrieti pe forumul meu Oraselul Lenes(www.oraselul-lenes.proboards.com) si apoi exact la ora 14:00 sa imi trimiteti un mesaj la emailul meu lazytown4ever@gmail.com si sa scrieti in el numele( nu trebuie neaparat sa fie complet, daca nu vreti) ,ca ati vrea sa participati la concurs si ca v-ati inregistrat pe forumul meu.
Nu uitati emailul cu ajutorul caruia imi trimiteti mie mesajul trebuie sa fie acelasi cu cel cu care va-ti inscris pe forumul meu altfel numai puteti participa ca concurs :(
Oare va intrebati care vor fi premiile? Pai le veti gasi putin mai jos.Si cei care trimit ai doilea sau ai treilea email primesc ceva:)
1.Premiul intai - Un episod Oraselul Lenes exclusiv care nu se gaseste nicaieri pe internet (nici macar pe acest blog sau pe contul meu YouTube) ci decat pe Jetix.(episodul nu va avea nimic scris pe el, nici macar numele blogului acesta)
- 2 imagini exclusive, transparente (imagini in format png pe care le puteti folosi in programul PhotoShop pentru ca sa va faceti bannere etc..)
2.Premiul al doilea - 1 videoclip nou Oraselul Lenes (fara numele site-ului pe el sau orice altceva)+ o imagine exclusiva din Oraselul Lenes, transparenta.
3.Premiul al treilea - 1 imagine exclusiva din Oraselul Lenes, transparenta.
Acestea sunt premiile si sper ca veti intra in concurs :D Va doresc mult noroc :)

(PREMIILE SE DAU IN FELUL URMATOR:DACA IMI TRIMITI PRIMUL UN EMAIL PRIMESTI TOT DE LA PREMIUL INTAI SI ASA MAI DEPARTE)
(TOATE PREMIILE VOR FI DATE LUNI PE 3.08.2009)

Niciun comentariu: